קבוצת W – בונים בראש שקט

קבוצת W בניהולו של אינג' יצחק וסרשטיין מהווה מזה שלושה עשורים דוגמה ומופת במסגרת ענף הנדל"ן בישראל.
לאור המוניטין החיובי שצברה הקבוצה הדוגלת במקצוענות כחלק אינטגרלי בכל פרויקט בו היא לוקחת חלק, בשילוב עם צוותים מיומנים (כולל למעלה מ-360 קבלי משנה) מן השורה הראשונה ויכולת איתנות פיננסית מרשימה, היא ממשיכה להציב סטנדרטים גבוהים במיוחד המהווים מקור השראה לחברות וגורמים שונים בענף הבנייה.
כרטיס ביקור צחי וסרשטיין

חברת בנייה בחיפה, קבוצת W, מנכ"ל צחי וסרשטיין

עד היום רשמה קבוצת W דריסת רגל עם שורה רחבה של פרויקטים בהיקפים שונים בכל רחבי הארץ, לרבות באזור גוש-דן (תל-אביב, בת-ים, רחובות), פרויקטים על טהרת פינוי-בינוי ותמ"א 38 (יבנה), עבודות פיתוח ותשתיות (פארק התעשייה גלבוע) וכן פעילות בתחום המלונאות והאנרגיה המתחדשת.
עוד עוסקת הקבוצה השכם והערב בעבודות בנייה ופיתוח של אזורי תעשייה, לוגיסטיקה ומרכזים מסחריים.
כל אלו מהווים רק חלק מסך הפעילות הענפה של הקבוצה, החותרת בכל פרויקט עליו היא אמונה להתנהלות מקצועית לאורך כל התהליך, החל משלב התכנון הראשוני, דרך מלאכת הבנייה וכן אחריות והמשך ממשק ישיר מול הדיירים או הלקוחות גם לאחר סיום הפרויקט.
קראו גם: צחי וסרשטיין התחדשות עירונית בקרית חיים

איכות ללא פשרות

סוד ההצלחה של קבוצת W טמון בהשקעת משאבים יוצאי דופן בכל פרויקט, תוך שימת דגש עליון על נושאי הבטיחות ועבודה עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק.
לכך מתווסף ניסיון לא מבוטל של אינג' יצחק (צחי) וסרשטיין, מייסד הקבוצה המעורה בענף הבנייה לאורכו ולרוחבו, בייזום, ניהול ופיקוח הנדסי המעניקים לו יחד עם הצוות הסובב אותו, יתרון מובהק על פני קולגות ומתחרים אחרים.
קראו גם: חיפה בדרך להתחדשות עירונית

לשם המחשה, באמתחתה של קבוצת W עד היום לא פחות מ-26 פרויקטים וסך כולל של 4300 יחידות דיור שנבנו תוך מלאכת מחשבת שכללה עבודה מאומצת מסביב לשעון, בשילוב עם טכנולוגיות מתקדמות והקפדה על בנייה איכותית ויסודית עד לאיכויות גימור מושלמות.

על אף התהודה הרבה לא היא זוכה, בקבוצת W לא נחים על זרי הדפנה וממשיכים לעבוד במרץ על הפרויקטים הבאים. במוקד: פרויקטים חדשים במסגרת פינוי בינוי בקריית חיים (מתחם דגניה) ובלב תל-אביב (רחוב בולטימור).

דילוג לתוכן