שאלה של סגנון

כשמדובר בעיצוב פנים, מנעד האפשרויות הוא כמעט בלתי נגמר.
בשנים האחרונות אנו עדים למגמה מרתקת של סגנונות חדשים שמצליחים לצבור תאוצה ולחדור למרחבים של כל אחד אחד מאיתנו, אך בה בעת גם לתהליך מקביל המאמץ שורה של סגנונות עיצוב פנים אקלקטיים או כאלו שמצליחים לשלב בין עבר והווה תוך הקפדה על עיצוב מינימליסטי.

על מנת לעשות לכם קצת סדר בראש, זה הזמן לסקירה קצרה בין סגנונות עיצוב הפנים השונים, מתוכם תוכלו לבחור את הסגנון המועדף עליכם וכזה שעשוי להתאים לחלל שברשותכם ולהפוך אותו ליחיד ומיוחד.

סגנונות עיצוב פנים, סקירה קצרה אילו סגנונות קיימים

כפרי

סגנון קלאסי שנועד לשלב בין הטבע שבחוץ לחלל שבפנים.
סגנון זה עושה שימוש תכוף בעץ וחומרי גלם טבעיים, נותן דגש לצבעים ניטרליים המתכתבים עם המרחב שבחוץ וכן עסוק בניסיון מתמיד לרווח את החלל ככל שניתן, ובדגש על תחושה אינטימית וחמימה המעניקה לבית או למשרד אווירה פשוט מופלאה.
קראו עוד – מטבח כפרי

מודרני

עיצוב המותאם בעיקר לחללים פתוחים השואף ליצור התאמה אופטימלית עם ריהוט ופריטים נוספים המצויים במרחב.
הוא מתאפיין במציאת הפרופורציות המתאימות המשלבות בין פשטות מחד, יחד עם עיצובים מיוחדים הכוללים חשיבה מחוץ לקופסה, לרבות שימוש בחומרי גלם כמו זכוכית, שיש, בטון או מתכת.
קראו עוד – מטבח מודרני

רטרו

סגנון שפירושו מראה קליל ואוורירי הכולל חזרה אל נפלאות העבר.
בחירה בעיצוב רטרו משמעותה חופש עיצובי ומלא בסטייל.
הוא כולל משחק בין צבעים, הדפסים ותצורות מיוחדות, כאשר שם המשחק העיצובי הינו נועזות, אך כזו שמשתלבת בטוב טעם עם החלל הקיים.

פרובאנס

סגנון הלוקח השראה מהעיירה הצרפתית הקסומה. הוא מגיע מעולמות העיצוב הכפרי, כשהוא ניחן לרוב בצבעים פסטליים רכים המתבטאים בעיצוב הקירות ובאלמנטים נוספים, לרבות ריהוט ופריטים אחרים.
סגנון זה מקדם חומרים בעלי מרקם טבעי, לצד חתירה לשימוש בריהוט אותנטי ושילוב של פרחים וצמחים כחלק אינטגרלי מהמרחב.

וינטאג'

סגנון עיצובי זה נותן מקום של כבוד ליופי של פעם.
הוא כולל פריטים ומוצרים מיושנים ונותן להם דגש בתוך החלל, כך גם לגבי שימוש בצבעים רכים וזורמים שמטרתם לנסות להתחקות ככל הניתן אחר הבית של סבא וסבתא.

מומלץ וקשור: פורמג'יו מטבחים | חלונות בלגיים ארטפרו

דילוג לתוכן