התחדשות עירונית ראשון לציון

עם גידול מתמיד באוכלוסייה והשקעה משמעותית במשאבים ותשתיות, זוכה גם ענף הבנייה בראשון-לציון לתור זהב משלו.
שורה של פרויקטים מסוג התחדשות עירונית בראשון-לציון הם עדות לעיר אשר עתידה עוד לפניה.
 

הידעתם? העיר ראשון-לציון ניצבת בגאון במקום הרביעי בטבלת הערים הגדולות בישראל.
על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מחודש נובמבר 2020, נושקת העיר הגדולה בשפלה, לסף רבע מיליון התושבים (אותו סביר להניח עברה מאז) והיד עוד נטויה.

התחדשות עירונית ראשון לציון - מאמר

עם הגידול המואץ באוכלוסיית העיר, אין מנוס מפעילות פיתוח ענפה בכל התחומים, לרבות ענף הבנייה והתשתיות שזוכה לתנופה מרשימה בראשון-לציון.
אחת העדויות המרשימות ביותר מקורן בפרויקטים רבים מסוג התחדשות עירונית בראשון-לציון.

אלו מסייעים לכלל "השחקנים" לצאת מרוצים – הן עבור היזמים והקבלנים אשר זוכים לדלת פתוחה מצד העירייה המקומית וועדות התכנון והבנייה עם זכויות בנייה מוגדלות ואפשרות להגדיל את הרווח הכלכלי, והן עבור התושבים שנהנים מבניינים ונכסים משודרגים, בעלי חזות מרשימה, תוך מתן דגש על שיפור דיור ואיכות החיים.
בנוסף, הפרויקטים מסוג התחדשות עירונית בראשון לציון, הינם בעלי חשיבות עליונה לצורך חיזוק מפני תרחישי קיצון, כדוגמת נזקי מזג אוויר וסכנות ביטחוניות וגם מגדילים את כמות הדירות למכירה שקיימות בראשון לציון.

בין השכונות שזוכות להיקף המשמעותי ביותר של פרויקטים להתחדשות עירונית בראשון לציון, ניתן למנות את שיכוני המזרח ורמת אליהו דרך שכונות נוספות שהוגדרו כמוטות התחדשות עירונית במסגרת תכנית המתאר העירונית החדשה שהונהגה זה מכבר בעירייה, כמו: רמז, רמב"ם, כצנלסון והשומר.

ראוי לציין כי פיתוח השכונות והפרויקטים השונים להתחדשות עירונית, הם חלק מפעילות רחבת היקף שמנהיגה עיריית ראשון לציון בשנים האחרונות, לרבות שדרוג רחובות שלמים בעיר הוותיקה, שיפוץ ומתיחת פנים לתשתיות, שדרוג כבישים ועוד.
פעילות זו מובילה להגירה חיובית אל העיר, תוך שיפור מתמיד של מעמדה הסוציו-אקונומי.

מגמת הפיתוח המואץ של ענף הבנייה בראשון לציון כאמור צפויה רק להמשיך ולצבור תאוצה.
זוהי הסיבה בגינה לא מעט משקיעים המעוניינים לרכוש נכס מניב עם תשואה איכותית, שמים את פעמיהם לכיוון העיר ראשון-לציון, מתוך ראייה עתידית של עיר מתפתחת אשר עתידה עוד לפניה.
יש למה לצפות…

קראו גם על עורך דין נדל"ן ⇐

דילוג לתוכן